Alla inlägg den 19 april 2009

Av Marie - 19 april 2009 21:47

paniken i full gång, alla tjänster är utannonserade och vi ska alla söka dessa. Den enda skillnaden är väl att nu börjar saker röra på sig, månader av väntan är över, äntligen kan man göra någon slags rörelse i någon slags riktning och utfallet kommer i juni.

jag har för övrigt sett att man även kan söka jobb som flygvärdinna i Husum eller som informatör i umeå och radiorredaktör i Enköping och -------

the sky is the limit.

this is ground controul to major tong...and the paper whants to know wich shirt you wear. The sky seems verry different from here...

sjöng han ju en gång mr Bowi himself

ursäkta alla stavfel. Gäsp. i morgon ska jag på kuksen - hoppsan freudiansk felskrivning, på kursen - att leva i förändring.

måste väl hålla med kollegan Anna här, jag får citera henne: "Hela mitt liv har varit en enda stor förändring", resten är mina egna ord:  har inte haft ett fast jobb sedan 1992, flyttat över tjugo gånger, gift skild...brutit upp, brurits ned brutit ihop. byggt upp, rasat ihopp, flytt, stucikt huvudet i sanden, kämpat på - det enda som varit säkert är förändringen. Jag säger som Einstein, nej det ar ju Arkimedes  "Ge mig en fast punkt och jag ska rubba jorden"

Presentation

Omröstning

Vilklen är Bästa åretom aktiviteterna?
 Att gå barfota i gräs
 Att gå barfota på grus
 Att gå barfota i gyttja
 Att trampa vindruvor barfota
 Att gå barfota i varm sand
 Att gå barfota i våt sand
 Att få maskrosor mellan tårna när man är nakenbarfota
 Att gå barfota på varm asfalt
 Att gå barfota på kall asfalt
 Att gå barfota på sn och is

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

arbetsgivare

Marie Buhrs CV med mera lösenordsskyddat


Ovido - Quiz & Flashcards