Alla inlägg den 9 april 2009

Av Marie - 9 april 2009 09:12

japp - så går man en ny spännande framtid till mötes.

Jag kan dyka upp i en hemglasbil, iklädd blå keps - på en gata nära dej, eller  så står jag i hörnet av en ica butik och delar ut smakprov. Kanske knackar jag på och försöker på ett aggressivt sätt kränga en påse nybakat bröd för 99 kronor. Eller så ringer jag och säljer prenumerationer på Bamse.

Det är alltid spännande att inte veta vad man ska göra, eller hur mycket pengar som kommer ned i plånboken. Det är så spännande att se om pengarna kommer att räcka till räkningar så jag slipper hoppa bungejump och leva on the edge nu. Det blir tillräckligt rafflande att hamna i utanförskapet (som Reinfeldt och grabgarna kallar de arbetslösa) och allt detta kan jag tacka min arbetsgivare för som lägger ned hela radiotidningen och outsoursar verksamheten. häpp.

så var det roliga över. Men nu blir mitt liv lika spännande osm en teveserie- som en dokusopa i trettisex delar. Missa inte nästa spännande avsnitt..

jag tänker citera en åldrig man i rosa träniningsoverall som blivit protad från svenska akademins korridorer:

- ääääääää ntligen!

Presentation

Omröstning

Vilklen är Bästa åretom aktiviteterna?
 Att gå barfota i gräs
 Att gå barfota på grus
 Att gå barfota i gyttja
 Att trampa vindruvor barfota
 Att gå barfota i varm sand
 Att gå barfota i våt sand
 Att få maskrosor mellan tårna när man är nakenbarfota
 Att gå barfota på varm asfalt
 Att gå barfota på kall asfalt
 Att gå barfota på sn och is

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

arbetsgivare

Marie Buhrs CV med mera lösenordsskyddat


Ovido - Quiz & Flashcards