Alla inlägg under augusti 2006

Av Marie - 21 augusti 2006 15:18

Trött, kom hem klockan fyra på morgonen efter att ha jobbat natt med Christina. När man somnar vid fem, sex är hela nästa dag förstörd. Jag som skulle vara effektiv i dag. Jobba på med dataspelet och fixa med papper. Inget av detta blev gjort, nu sitter jag på verendan i solen och försöker få tiden att gå medan jag kokar ägg. Sonen hemma från dagis, leker med sitt kassaskrin och sina tummade slantar, just nu har han mer pengar än vad jag har..suck.Har kört ned mellanflickan till Växjö, hon gillade det, både hon och hunden. Stora flickan ska börja folkhögskola hon med, äntligen. Hoppas bara vädret håller i sig tills vi ska till danmark. Sonen kommer och kramar mig, slingrar sig kärleksfullt runt min arm och frågar om affärerna är öppna, vi ska åka och köpa hans favorit mellis, Danonino. Over and out

Presentation

Omröstning

Vilklen är Bästa åretom aktiviteterna?
 Att gå barfota i gräs
 Att gå barfota på grus
 Att gå barfota i gyttja
 Att trampa vindruvor barfota
 Att gå barfota i varm sand
 Att gå barfota i våt sand
 Att få maskrosor mellan tårna när man är nakenbarfota
 Att gå barfota på varm asfalt
 Att gå barfota på kall asfalt
 Att gå barfota på sn och is

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

arbetsgivare

Marie Buhrs CV med mera lösenordsskyddat


Ovido - Quiz & Flashcards