Alla inlägg under april 2011

Av Marie - 6 april 2011 19:56

hej

har nog tappat min läsarskara.

tänkte skaka liv i bloggen efter ett drygt års uppehåll.

Jag har hunnit bli förälskad - kär - lycklig - stabil - lycklig.

min man har hunnit bli utvisad till arabvärlden - under stöveln i diktaturväldet. Haft ångest, mött familjen och ätit sin mors goda mat och gått upp tjugo kilo i vikt.

Till sist sa migrationsverket "välkommen åter". Jag åkte ner och hämtade  hem honom.

Numera har vi passionerade gräl.

VI bor i en sardinburk. Under köksfönstret växer inga blommor - endast asfalt och fimpar. Ständigt för lite pengar. Kronofogden envisas med att skicka brev i vita kuvert (förr var de bruna).

Men livet leker. Jag har min kärlek och mina barn - vad kan man mer begära när man ser livet från den ljusa sidan.

Presentation

Omröstning

Vilklen är Bästa åretom aktiviteterna?
 Att gå barfota i gräs
 Att gå barfota på grus
 Att gå barfota i gyttja
 Att trampa vindruvor barfota
 Att gå barfota i varm sand
 Att gå barfota i våt sand
 Att få maskrosor mellan tårna när man är nakenbarfota
 Att gå barfota på varm asfalt
 Att gå barfota på kall asfalt
 Att gå barfota på sn och is

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

arbetsgivare

Marie Buhrs CV med mera lösenordsskyddat


Ovido - Quiz & Flashcards