Alla inlägg under december 2009

Av Marie - 3 december 2009 13:09

jag och min stgora trut. varför säger jag jaaa till kvinnan när hon vill att jag ska skriva texten om den samiska teatern. jag har idag på mej och varken manusförfattaren eller regissören som talar isländska och norska svarar på telefonen. jag googlar som en galning för att försöka få till ngt och snart ska jag på sonens julmarknad i skolan. jag har en dundrande huvudvärk och känner mej lite febrig och dessutom som en looser för att jag inte får tag i de här personerna och får till den här texten på femtonhundra tecken som ska vara klar i dag så jag får lite pengar. samtidigt får jag dåligt samvete och känner mej som en skithög när jag läser om dess akonstnärliga skapande människor, vad skapar jag - noll, inget. jag har ont i hjärtat - ja både hjärtesorg men också litet stresshjärta och jag visste det ju innan jag drog igång separationen att det skulle bli jobbigt. hur ska jag hålla ihop - hur ska jag orka med julen, hur ska jag få in de pengar jag behöver. varför är jag så korkad.

Presentation

Omröstning

Vilklen är Bästa åretom aktiviteterna?
 Att gå barfota i gräs
 Att gå barfota på grus
 Att gå barfota i gyttja
 Att trampa vindruvor barfota
 Att gå barfota i varm sand
 Att gå barfota i våt sand
 Att få maskrosor mellan tårna när man är nakenbarfota
 Att gå barfota på varm asfalt
 Att gå barfota på kall asfalt
 Att gå barfota på sn och is

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

arbetsgivare

Marie Buhrs CV med mera lösenordsskyddat


Ovido - Quiz & Flashcards