Alla inlägg under september 2009

Av Marie - 7 september 2009 12:27

märkligt...hur man träffar människor. Som Micke. vi hittade varandra på filmcafé, pratades vid på ett café i stockholm i en och en halv timme.

Vi ska skriva ngt tillsammans.

Hittade lite musik av honom här på youtube..det lät jättefint.

http://www.youtube.com/watch?v=5E9b1zhLEis&feature=related


http://www.youtube.com/watch?v=xVfCY0fJdpM&feature=channel


och en liten film:

http://www.youtube.com/watch?v=1HbV6WIbw_o&NR=1


nu längtar jag efter att skriva och kasta mej in i den värld han börjat bygga upp. berättar inget mer, resten är hemligt. Det enda jag kan säga är att det är något nordiskt och mytospunnet och helt nytt.


Av Marie - 7 september 2009 02:02

fixar inte det här..att klockan tickar mot två när jag vill vara hemma och sova sitter jag på jobbet..blä..tror jag ska börja övernatta på en madrass under skrivbordet, va fan gör man..kan inte leva så här, får aldrig sova.

Av Marie - 7 september 2009 02:02

fixar inte det här..att klockan tickar mot två när jag vill vara hemma och sova sitter jag på jobbet..blä..tror jag ska börja övernatta på en madrass under skrivbordet, va fan gör man..kan inte leva så här, får aldrig sova.

Presentation

Omröstning

Vilklen är Bästa åretom aktiviteterna?
 Att gå barfota i gräs
 Att gå barfota på grus
 Att gå barfota i gyttja
 Att trampa vindruvor barfota
 Att gå barfota i varm sand
 Att gå barfota i våt sand
 Att få maskrosor mellan tårna när man är nakenbarfota
 Att gå barfota på varm asfalt
 Att gå barfota på kall asfalt
 Att gå barfota på sn och is

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

arbetsgivare

Marie Buhrs CV med mera lösenordsskyddat


Ovido - Quiz & Flashcards