Alla inlägg under september 2007

Av Marie - 16 september 2007 20:31

hela sommaren och halva september har gått...skolan utgången, löven dalar från träden. Höststormarna viner och vart ska jag ta vägen mitt i alltihopa.

myrsteg eller banansteg, framåt eller bakåt. Det är frågan.


Livet åker lite bergochdalbana just nu. Bröt upp med sambon de sista dagarna i augusti...men vi ska gå en kurs i antigymnastik tillsammans, en flumkurs där man hittar tillbaka till sitt ursprungliga jag.


Sonen har fått ett kattunge. Han är salig. Kissen springer runt och jamar och saknar sin mamma. JAg dricker vin och äter kex fast det är söndag. Septembermörkret trycker utanför rutan klockan - än är det inte midnat man borde gå till sängs med tanke på at tmorgondagen bjuder på arbete både på sambons bilverkstad och mitt ordinarie nattarbete...

Man får se hur länge man håller. Djävla Maud Olofsson - varför får vi arbetslösa x-studenter inte stämpla. Varför måste man fylla varje dag med arbete under ett års tid för at tåter åtnuta lite pengar från A-kassan.


Presentation

Omröstning

Vilklen är Bästa åretom aktiviteterna?
 Att gå barfota i gräs
 Att gå barfota på grus
 Att gå barfota i gyttja
 Att trampa vindruvor barfota
 Att gå barfota i varm sand
 Att gå barfota i våt sand
 Att få maskrosor mellan tårna när man är nakenbarfota
 Att gå barfota på varm asfalt
 Att gå barfota på kall asfalt
 Att gå barfota på sn och is

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

arbetsgivare

Marie Buhrs CV med mera lösenordsskyddat


Ovido - Quiz & Flashcards