Alla inlägg under oktober 2009

Av Marie - 15 oktober 2009 07:22

jag har kommit till ett stadium där jag skiter i hur jag ser ut. jag går omkring i samma kläder...när jag lägger mej som när jag vaknar. Snart är det väl bara att trä på sej den där stora uteliggarr ocken och bädda på en parkbänk med kartonger så är man hemma.

det där sista var mest skämt, faktum är att jag har mått lite piss ett tag men att jag tror att vändpunkten är nådd. ävenom det fortfarande är jobbigt. Kan man säga ATT MAN  skiljer sig när man är sambo. jag ligger i skilsmässa och sådant är jobbigt...men nu är det ett faktum för min del har gruvningen varit värst...nu återstår det jobbiga.

Presentation

Omröstning

Vilklen är Bästa åretom aktiviteterna?
 Att gå barfota i gräs
 Att gå barfota på grus
 Att gå barfota i gyttja
 Att trampa vindruvor barfota
 Att gå barfota i varm sand
 Att gå barfota i våt sand
 Att få maskrosor mellan tårna när man är nakenbarfota
 Att gå barfota på varm asfalt
 Att gå barfota på kall asfalt
 Att gå barfota på sn och is

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

arbetsgivare

Marie Buhrs CV med mera lösenordsskyddat


Ovido - Quiz & Flashcards