Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Marie - 31 mars 2009 22:00

ibland kan man börja undra. en kompis (en av de under trettio) påpekade nyss att jag talar med mig själv på facebook. Jag tror att jag komunicerar på wall - to - wall . I stället skriver jag meddelanden till mig själv. Det är ju för f----n inte klokt.

Inte nog med det. på jobbet ska jag lyssna på den här musikern, blev lite nyfiken sedan södra teaterns reklamblad damp ned i min inkorg. Och vad händer. jo det är inget djävla ljud på jobbdatorn. Inte fan upptäcker jag det. jag sitte roch glor, glor och glor:

(nåväl, när jag kommer hem ska jag iaf kolla - jag menar lyssna):


http://www.youtube.com/watch?v=jITtwZccf5k

Av Marie - 31 mars 2009 14:00

ibland bambusar jag. U should try it too.

jag har bambusat från gräv 09 och nu bambuusar jag från webbdagarna i stockholm.

If U cut the crap - får man i sig ett och annat matnyttigt:

http://bambuser.com/channel/internetworld/broadcast/89635


Presentation

Omröstning

Vilklen är Bästa åretom aktiviteterna?
 Att gå barfota i gräs
 Att gå barfota på grus
 Att gå barfota i gyttja
 Att trampa vindruvor barfota
 Att gå barfota i varm sand
 Att gå barfota i våt sand
 Att få maskrosor mellan tårna när man är nakenbarfota
 Att gå barfota på varm asfalt
 Att gå barfota på kall asfalt
 Att gå barfota på sn och is

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

arbetsgivare

Marie Buhrs CV med mera lösenordsskyddat


Ovido - Quiz & Flashcards