Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Marie - 18 mars 2009 19:55

vågen visar på 82 kilo men nudjävlar, när jag outat och förnedrat mig så här så tamejfan. I morgon smäller det. Då kliver jag upp på swingsteppern och promenerar i imaginära trappor minst en halvtimma. Detta kommer fortsätta ända till sista april. TAmejfan. och käket ska decimeras det med. Ingen metod dock - för de tär så d......a dyrt att följa dieter. det får bli lite mer arkitektoniskt - Less is moore.

Av Marie - 18 mars 2009 11:22

japp - en viss frustration infinner sig.

- färdig!, vrålar sonen från toaletten

Det är onsdag och jag skulle skrivit hela dagen, så blir sonen sjuk och blir hemma. Jag stjäl åt mig snuttar, minuter vid datorn. Blir mer och mer irriterad för att jag INTE får skriva i dag som planerat.

fan fan fan.

Presentation

Omröstning

Vilklen är Bästa åretom aktiviteterna?
 Att gå barfota i gräs
 Att gå barfota på grus
 Att gå barfota i gyttja
 Att trampa vindruvor barfota
 Att gå barfota i varm sand
 Att gå barfota i våt sand
 Att få maskrosor mellan tårna när man är nakenbarfota
 Att gå barfota på varm asfalt
 Att gå barfota på kall asfalt
 Att gå barfota på sn och is

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

arbetsgivare

Marie Buhrs CV med mera lösenordsskyddat


Ovido - Quiz & Flashcards