Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Marie - 13 mars 2009 15:43

tänk att det är sant, det har tagit ett halvår att få fason på avsnitt ett av vår teveserie. MEn nu har MArie C satt sin sista touch på det hela och jag tjuter av skratt när jag läser. FAn vad roligt. VI kanske är roliga, vi kanske rent av är skitroliga. Nu törs vi ringa filmbolaget. Är det inte fantastiskt. Nu får vi snart korka upp champanjen. skål tamejfan.

Av Marie - 13 mars 2009 14:09

och jag kommer inte att vara där, dels för att jag jobbat så vansinnigt många nätter och lämnat hemmet redan vid fyra - att familjen nästan glömt hur jag ser ut. Dels för vi skulle haft en indisk afton på jobbet i övik i stället, nu var det så få anmälda att den blev inställd.

Eftersom jag inte jobbat så länge på jobbet känner jag dessutom att det är att inkräkta på deras stund, de har suttit ibyggnaden från 1972 och har historien i ryggen. SJälv har ag surfat runt det sista året/en. Det vore att profitera på deras minnen att dricka öl och äta mat med dom.

Men ändå känner jag inte det där utanförskapet som jag känner i övik. Jag tycker dom är snälla i härnösand. Man blir nsläppt fastän man "bara" jobbar på radiotidningen. Men det kommer k'ännas nervöst på måndag, att kliva in i en ny genomdesignad byggnad. Den kommer kännas lite för snygg för mig. Jag är inte van sådant. Min hållning brukar vara underifrån - utanifrån. Det där med innanförskap är inget jag är direkt van vid. Vi får väl se hur det blir och hur länge man får vara kvar. Det ger sig med tiden.

Presentation

Omröstning

Vilklen är Bästa åretom aktiviteterna?
 Att gå barfota i gräs
 Att gå barfota på grus
 Att gå barfota i gyttja
 Att trampa vindruvor barfota
 Att gå barfota i varm sand
 Att gå barfota i våt sand
 Att få maskrosor mellan tårna när man är nakenbarfota
 Att gå barfota på varm asfalt
 Att gå barfota på kall asfalt
 Att gå barfota på sn och is

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

arbetsgivare

Marie Buhrs CV med mera lösenordsskyddat


Ovido - Quiz & Flashcards