Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Marie - 23 mars 2009 23:50

hmmm

fick 2:n thoughts om filstorleken i radiostudion så jag parkerade bilen vid bankfickan, promenerade in på jobbet och ringde terracoms support. allt verkade okej, nu ska jag bara vänta tio minuter fall hon upptäcker något. det är tre minuter kvar ochjag har alrig varit med om att klockan går långsammare. suck....

Av Marie - 23 mars 2009 17:41

men först blev det et tlångt telefonsamtal med en väninna. fick dåligt samvete. Sonen satt och räknade mynt under hela sagan. Han fick ihop 36:50. Mamma kan man köpa snus för det, undrade sonen.

Gulla vacker. Han tyckte synd om storasyster som hade snusabstinens och mamma som förklarat att hon hade slut på pengar. skamsen åkte jag till macken och skrev upp ett paket snus. I gengäld fick stora syster förhöra lillebror på läxan.

Av Marie - 23 mars 2009 14:28

super duper depp. super dupe rdepp. Vet inte varför man känner sig så låååååååg. Men jag har inte tid att vara låg för nu slor sonen mej med ett paraply om jag itne berättar kejsarens nya kläder.

Presentation

Omröstning

Vilklen är Bästa åretom aktiviteterna?
 Att gå barfota i gräs
 Att gå barfota på grus
 Att gå barfota i gyttja
 Att trampa vindruvor barfota
 Att gå barfota i varm sand
 Att gå barfota i våt sand
 Att få maskrosor mellan tårna när man är nakenbarfota
 Att gå barfota på varm asfalt
 Att gå barfota på kall asfalt
 Att gå barfota på sn och is

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

arbetsgivare

Marie Buhrs CV med mera lösenordsskyddat


Ovido - Quiz & Flashcards