Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Marie - 8 juni 2009 11:53

utan tvekan..i stockholm är Café Edenborg. Det ligger på Stora Nygatan 35 och där får man hänga i timmar över en kopp kaffe om man vill, läsa bok eller surfa på medhavd dator. Jag bara älskar det. Just nu är jag lite trött och sliten efter bröllop i Sigtuna i helgen (obs inte mitt eget) huvudvärk och antydan till bihåleinflammation. Men att sjunka ned här i de nedsuttna sofforn aoch höra lite jazzmusik klinga från högtalarna får en att känna lugn. Det är en skön avslappnad hemmamiljö som jag gillar. Tänk om alla fik vore så här. Tur att det finns ett i alla fall. Lundbergs konditori i Övik är ganska bra det också, men det finns så lite soffor där, men det är lämpligt sunkigt och så saknar de ett trådlöst oskyddat nätverk att surfa på.

Presentation

Omröstning

Vilklen är Bästa åretom aktiviteterna?
 Att gå barfota i gräs
 Att gå barfota på grus
 Att gå barfota i gyttja
 Att trampa vindruvor barfota
 Att gå barfota i varm sand
 Att gå barfota i våt sand
 Att få maskrosor mellan tårna när man är nakenbarfota
 Att gå barfota på varm asfalt
 Att gå barfota på kall asfalt
 Att gå barfota på sn och is

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

arbetsgivare

Marie Buhrs CV med mera lösenordsskyddat


Ovido - Quiz & Flashcards