Alla inlägg den 15 juni 2006

Av Marie - 15 juni 2006 23:41

åter dags att laga mat åt en massa pensionärer på ett supermarket. JAg hatar det där jobbet. Men i dag träffade jag några trevliga människor. En gammal gubbe som jobbat i riksdagshuset på den tiden det begav sig. Han gillade Thage Erlander - SKARPT - Skit juste gubbe. Han är av den gamla stammen - eller var. En annan liten gubbe hade en liten mössa som var blågul och full av medaljer. En av medaljerna var från tiden som FN-soldat i Kongo. Sedan hände inte så myhcket mer, annat än att min runda snälla demokollega var i farten. Hon är jättetrevlig och naturlig hela tiden. Själv fattar jag inte hur man gör för att vara så naturlig som hon. Mina käkar är hårt spända av ansträngning. Hårt ansträngda av detta ständiga leende. Måste gå till doktorn och få lite sur-medicin att skjuta rätt in i venerna. Det är inte naturligt att le så där mycket som jag gär när jag står och demar. Det kan aldrig vara hälsosamt i längden.Hopp och hej, leverpastej.

Presentation

Omröstning

Vilklen är Bästa åretom aktiviteterna?
 Att gå barfota i gräs
 Att gå barfota på grus
 Att gå barfota i gyttja
 Att trampa vindruvor barfota
 Att gå barfota i varm sand
 Att gå barfota i våt sand
 Att få maskrosor mellan tårna när man är nakenbarfota
 Att gå barfota på varm asfalt
 Att gå barfota på kall asfalt
 Att gå barfota på sn och is

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

arbetsgivare

Marie Buhrs CV med mera lösenordsskyddat


Ovido - Quiz & Flashcards