Alla inlägg den 7 juni 2006

Av Marie - 7 juni 2006 11:25

EN sådan där mellandag när man bara går och förbereder sig. Sorterar tvätt, sorterar räkningar. Var in ett skaft till nittonåringen i pensionärsvillan. Bakfyllan låg som ett våtvarmt täcke över doften av kattpiss. De satt ute och rökte, två med grönfärgat hår, en i bobmarleyflätor. Lillasysters bildbevis skvallrar om att de hade roligt. Hon valde att gå hem när deras katt gav hennes hund spö. Deras hankatt har blivit aggro. Dom funderar på att kastrera honom, det blir väl mamma som får betala (suck).I kväll ska jag jobba natt, läsa in nyheter för synskadade för en lokaltidning, hem och sova några timmar, lämna lilleman på dagis och sedan iväg igen och demonstrera mat på ett supermarket. Visst fan, måste stryka arbetsrocken, förklädet och lilla kockscarfen. Föreberedelser, förberedelser, förberedelser. Inte kommer det några pengar i brevlådan, böckerna av Vorehouse och Vogler dröjer och jag som ska åka upp med mormor och två av barnen till fjällen på lördag, hade hoppas på att kunna dra med mig böckerna. Nu får jag väl dra med mig datorn och hoppas på att kunna skriva lite. Hej då trista dag!

Presentation

Omröstning

Vilklen är Bästa åretom aktiviteterna?
 Att gå barfota i gräs
 Att gå barfota på grus
 Att gå barfota i gyttja
 Att trampa vindruvor barfota
 Att gå barfota i varm sand
 Att gå barfota i våt sand
 Att få maskrosor mellan tårna när man är nakenbarfota
 Att gå barfota på varm asfalt
 Att gå barfota på kall asfalt
 Att gå barfota på sn och is

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

arbetsgivare

Marie Buhrs CV med mera lösenordsskyddat


Ovido - Quiz & Flashcards