Alla inlägg den 26 maj 2009

Av Marie - 26 maj 2009 15:36

ja så känns det har hållit på och jagat material hela djävla dagen i stället för att skriva och spruta ur mig klämchecka texter som jag hade för avsikt.

Guud så iriterande, det här går ju inte heller att ta betalt för, jag menar skickar man en räkning på den faktiska tiden återkommer de typ aldrig mer.

hrmf....så är det att försöka vara en fri aktör på den fria marknaden...

Av Marie - 26 maj 2009 14:01

vilken urkvinna vilken kraft. Hon beskriver känslan av flera hundra års hjärntvätt på det samiska folket.och att den insikten fick henne att förstå att någon måste visa vägen ut ur mörkret och in i ljuset. Detta mot bakgrund till att i Norge (och säkerligen även i SVerige) sågs jojken som något från djävulen. Det var modigt av Mari Boine som vuxit upp med detta, skaffa sig insikt och modet att gå vidare med sin musik.

här är hela intervjuen, mycket stark sådan:

http://www.youtube.com/watch?v=tLq_3RecUjk&feature=related

Av Marie - 26 maj 2009 09:42

jag har inte fått beach 2009 figur, snarare en lätt rondör som jag inbillar mig att jag ska fixa med hjälp av en trappmaskin och ett tränignskort.

nu gäller det att affirmera och visualisera som fan

Presentation

Omröstning

Vilklen är Bästa åretom aktiviteterna?
 Att gå barfota i gräs
 Att gå barfota på grus
 Att gå barfota i gyttja
 Att trampa vindruvor barfota
 Att gå barfota i varm sand
 Att gå barfota i våt sand
 Att få maskrosor mellan tårna när man är nakenbarfota
 Att gå barfota på varm asfalt
 Att gå barfota på kall asfalt
 Att gå barfota på sn och is

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

arbetsgivare

Marie Buhrs CV med mera lösenordsskyddat


Ovido - Quiz & Flashcards