Alla inlägg den 1 maj 2009

Av Marie - 1 maj 2009 23:11

får jag ett nyhetsbrev från organisationen Rättvis handel.

här fick jag en länkj ag vill dela med mig om, den handlar om Equador:


http://annikaaho.wordpress.com/


Av Marie - 1 maj 2009 20:42

sitter på jobbet och försöker komma på vad det är jag tror att jag glömt bort. tusen saker att stå i. hur går det med tvätten som ligger blöt i maskinen hemma, kan ngn ta in det som är på strecket. men ändå. hmmm vad har jag glömt, jag har ju ringt och frågat vilken tid dottern kommer in på perrongen, jagh ar printat ut kartan så vi hittar till Måby långtidsparkering. Alla mediciner och ´plåstersprayer, solskyddskrämer som finns har jag köpt. sprutorna är tagna.... vad har jag glömt. Kattvakterna är nformerade....det mesta är förberett....varför tar jag en kexchoklad ur maskinen på jobbet till kaffet när  ag kommit överens med mig själv att det får vara bra nu, visserligen gör den varken till eller från när den elastiska baddräkten smiter runt min runda kropp som ett extra skinn, Jag hade ju tänkt så fint hur jag skulle göra. Jag ska satsa på att bli fet och fin, med en jämn solbränna....Och hela tiden känns det som om det är något jag glömmer. Vad kan det vara...kan det vara kylpastan som man ska lägga på om man bränner sig, vad kan jag ha glömt...jag har printat ut allt jag behöver för att klara mitt liv efter hemkomsten, alla papper som ska läsas och förberedas - och jag kan inte skriva när jag är borta för min dator har lagt av så den lämnar jag in till en "hacker nära mig" som går igenom den - det känns skönt. Men hela tiden känns det som det är något jag håller på att glömma.

Av Marie - 1 maj 2009 09:52

idag är det måndag 1 maj. I dag tvättar jag det sista. i eftermiddag/natt jobbar jag. då ska jag redan ha packat min väska (och sonens) i morgon bitti drar vi till estockholmo och sluter upp på t-centralen och plockar upp lillstrumpan. Så sover vi hos elbrorso och kliver sedan upp i ottan för att sedan lätta 05.55 destination Tunisien, Sousse. Loveley

Presentation

Omröstning

Vilklen är Bästa åretom aktiviteterna?
 Att gå barfota i gräs
 Att gå barfota på grus
 Att gå barfota i gyttja
 Att trampa vindruvor barfota
 Att gå barfota i varm sand
 Att gå barfota i våt sand
 Att få maskrosor mellan tårna när man är nakenbarfota
 Att gå barfota på varm asfalt
 Att gå barfota på kall asfalt
 Att gå barfota på sn och is

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

arbetsgivare

Marie Buhrs CV med mera lösenordsskyddat


Ovido - Quiz & Flashcards