Alla inlägg den 19 december 2008

Av Marie - 19 december 2008 15:17

 klockan visar på 15:18 och jag vet inte vem som ska städa hemma hos mig för själv har jag ingen lust.

Tjugoprocent av utgiftsmassan eller hur det var det hette på personalinfon i dag skulle bort. Betyder det att folk får sparken? man uttrycker sig så luddigt. Alla fick en julklapp och en liten lussebulle, ingen att sitta med när det var dags att fika. proppade in lussebulle i hela munne och sedan drog jag, snabbare än en avlöning - men först tog jag ett paket till min jobbarkompis som låg hemma och sov efter en lång natt i radiostudion.

I natt har två strandsatta grabbar från Litauendt ringt precis hela natten för de hade problem med vattenpumpen och min gubbe skruvar i bilar och av någon outgrundlig anledning hade de utsett honom till hans hjälpare. Det inenbar att nattsömnen blev kraftigt reducerad och själv blev jag ganska pisst och önskade dom unga herrarna åt häcklefjäll. Undrar just hur det gick med deras vattenpump...om dom hann med färgan till Riga eller om bilen fortfarande står vid sidan av E4 och då tvingas gå till fots i lågskor hela vägen till Värtahamnen.

Presentation

Omröstning

Vilklen är Bästa åretom aktiviteterna?
 Att gå barfota i gräs
 Att gå barfota på grus
 Att gå barfota i gyttja
 Att trampa vindruvor barfota
 Att gå barfota i varm sand
 Att gå barfota i våt sand
 Att få maskrosor mellan tårna när man är nakenbarfota
 Att gå barfota på varm asfalt
 Att gå barfota på kall asfalt
 Att gå barfota på sn och is

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

arbetsgivare

Marie Buhrs CV med mera lösenordsskyddat


Ovido - Quiz & Flashcards