Alla inlägg den 2 december 2008

Av Marie - 2 december 2008 13:11

japansk budhistisk meditationsmusik med cymbaler och svirrlande ljudsvängningar är precis vad jag behöver för att komma i stämning, jag försöker jaga fatt i Lill-Babs Svenssons kärna - jag har fått ett skrivuppdrag och nu är det bara att lösa det, att göra rätt för timpengen. men jag är nervig för jag har jobbat i natt och om några timmar - läs två- ska jag hemäta sonen på fritids och sedan medelst gasen i botten åka till radiostudion för att göra mitt "riktiga jobb" finns sdet riktiga jobb.

alla jobb är riktiga även de oavlönade.

Presentation

Omröstning

Vilklen är Bästa åretom aktiviteterna?
 Att gå barfota i gräs
 Att gå barfota på grus
 Att gå barfota i gyttja
 Att trampa vindruvor barfota
 Att gå barfota i varm sand
 Att gå barfota i våt sand
 Att få maskrosor mellan tårna när man är nakenbarfota
 Att gå barfota på varm asfalt
 Att gå barfota på kall asfalt
 Att gå barfota på sn och is

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

arbetsgivare

Marie Buhrs CV med mera lösenordsskyddat


Ovido - Quiz & Flashcards