Alla inlägg den 27 juni 2007

Av Marie - 27 juni 2007 20:26

Läste precis kultursidan för dom synskadade (radiotidningen) och noterade att Bruce Willis is stillgoing strong i Die hard 4.0 Men den fick ljummen kritik. Det gör inget, Bruce Willis behöver bara visa sig - han har en otrolig karisma och det räcker - i alla fall för mig - att titta på.


Klockan tickar långsamt och den rosa nallen hänger nedanför klockan och fönsterglaset in till studion intill. Jag har precis kastat i mig en riktigt dubbelpepprad chili con carne, utan kött men med massor av chili. Jag har en idé om att styrkan i kryddorna ska driva ut den förkylning jag bär på. I går var jag så febrig när jag jobbade att jag sumpade flera timmars jobb ner i papperskorgen, det var bara att börja om. I kväll går det lite bättre, tack vare alvedon.

Av Marie - 27 juni 2007 01:27

Midsommaren till ända, naturens sötma har trängt in i kroppens alla porer, via Pucks förtrollade örtsafter. Jag har njutit vid den magiska källan och suckar tungt åt att åter behöva ge mig in i selen.

Presentation

Omröstning

Vilklen är Bästa åretom aktiviteterna?
 Att gå barfota i gräs
 Att gå barfota på grus
 Att gå barfota i gyttja
 Att trampa vindruvor barfota
 Att gå barfota i varm sand
 Att gå barfota i våt sand
 Att få maskrosor mellan tårna när man är nakenbarfota
 Att gå barfota på varm asfalt
 Att gå barfota på kall asfalt
 Att gå barfota på sn och is

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

arbetsgivare

Marie Buhrs CV med mera lösenordsskyddat


Ovido - Quiz & Flashcards