Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Marie - 5 februari 2009 21:40

ny blogg:

http://allehanda.se/mer/tidningsliv/1.504815

Lika förvånad varje gång jag får dem publicerade. Det känns jul ite mer officiellt en min egen privata lilla bloggosfär.


Träffade Cat på fritids. hon kände segervittring angående Dramalabbet, jag känner mig mer luttrad och är duktigare på negativ thinking trots att jag hela tiden propagerar för positive thinking. "Du ska se att vi vinner" säger hon. "tror du" säger jag "Ja dom skulle ju ha med aktualiteter och det vi skrivit är ju verkligen aktuellt", förvisso tänker jag, van att få kalla handen. Men hennes glädje smittade för ett kort ögonblick kände jag mig som en vinnare.

Presentation

Omröstning

Vilklen är Bästa åretom aktiviteterna?
 Att gå barfota i gräs
 Att gå barfota på grus
 Att gå barfota i gyttja
 Att trampa vindruvor barfota
 Att gå barfota i varm sand
 Att gå barfota i våt sand
 Att få maskrosor mellan tårna när man är nakenbarfota
 Att gå barfota på varm asfalt
 Att gå barfota på kall asfalt
 Att gå barfota på sn och is

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

arbetsgivare

Marie Buhrs CV med mera lösenordsskyddat


Ovido - Quiz & Flashcards