Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Marie - 5 augusti 2009 17:36

jag vill gråta för jag hör en ängel sjunga

och den ängeln har jag jobbat med flera somrar - världen snällaste kimmelikim. Nu flyttar hon till stockholm. Må gudarna vara med dej Kim och må lyckan stå dej bi. Hoppas du finner lyckan, en scen och ett skivkontrakt, mindre än så vore inte värdigt.

kram/vännen Marie

http://www.myspace.com/kimvestinmusic


Av Marie - 5 augusti 2009 09:13

Blä. JAg är sjuk i dag. Det är inget kul. I går kväll ringde dottern som också är sjuk från norrlands inland. Hon var orolig och ville få bekräftat att hon INTE bar på svininfluensan. JAg googlade efter hemsidor som var fulla av information. VI upptäckte att hon tillhörde en av riskgrupperna, men jag lugnade henne med att det säkert bara var en sommar förkylning. I natt låg jag i feber och rösten bär inte längre, jag låter som ett hest gammalt fyllo.

Nu kokar jag vatten och ska försöka dricka varmt vatten med honung hela dagen så jag  har ngn röst som bär i natt när jag går in i radiotidningsstudion. Jävla sommar, jävla regn, jävla förkkylning...jävla drömmar som aldrig blir av.

Presentation

Omröstning

Vilklen är Bästa åretom aktiviteterna?
 Att gå barfota i gräs
 Att gå barfota på grus
 Att gå barfota i gyttja
 Att trampa vindruvor barfota
 Att gå barfota i varm sand
 Att gå barfota i våt sand
 Att få maskrosor mellan tårna när man är nakenbarfota
 Att gå barfota på varm asfalt
 Att gå barfota på kall asfalt
 Att gå barfota på sn och is

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

arbetsgivare

Marie Buhrs CV med mera lösenordsskyddat


Ovido - Quiz & Flashcards