Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Marie - 22 januari 2009 19:38

ögonen svider, billighetsglasögonen från Jula börjar ta ut sin rätt, skulle skaffat terminalprogressiva men det är för dyrt. Nu har jag suttit i massor av timmar och rättat stavfel, kollat scenhuvuden och att årstider och tider på dygnet stämmer så nu är jag så trött på min långfilm att jag vill kräääääkas.

När kommer genombrottet, börjar jag undra. Ringde Marie och hennes man Anders svarade. "Jaha är det du, det är ju ni som ska göra oss rika" säger han på klingande göteborska.Fan vilken energi, vad glad man blir. var är alla energigivare hemikring, kanman undra.

Jag behöver omge mig med sådana där energiska och bubblande personer.

Presentation

Omröstning

Vilklen är Bästa åretom aktiviteterna?
 Att gå barfota i gräs
 Att gå barfota på grus
 Att gå barfota i gyttja
 Att trampa vindruvor barfota
 Att gå barfota i varm sand
 Att gå barfota i våt sand
 Att få maskrosor mellan tårna när man är nakenbarfota
 Att gå barfota på varm asfalt
 Att gå barfota på kall asfalt
 Att gå barfota på sn och is

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

arbetsgivare

Marie Buhrs CV med mera lösenordsskyddat


Ovido - Quiz & Flashcards