Alla inlägg den 1 september 2008

Av Marie - 1 september 2008 16:53

i dag fyllde min sambo år. men jag hade redan bräntt alla pengar så det fick bli en rosa skjorta på kap ahl. REdannär jag lyfte den från galgen kunde jag höra hans röst. "Rosa skjortor. Det är för unga killar i tjugoårsåldern" men jag tänkte att han unde bli fin i den. Särskilt till lite solbränna, som han ju nu trots allt saknar, trots att han var på kanarieöarna i januari på psoriasis resa, tänka sig.


Sedan fanns det inte så mycket kvar och jagm åste ha befunnit mig i en slags twilightzone när det gäller beträknande av tid. För jag njöt på subway med en väninna av att ha så gott om tid och sluta stressa hem.

så kommer maken..forts....

Av Marie - 1 september 2008 15:30

visar klockan på. jag har skrivit ut ett bröllopspar, ringt och intervjuat en artonåring och dessutom hunnit med att träffa en blivande trettioåring. Det känns som om jag håller på att ro iland det här fastän jag känner mig som ett ufo på denna softa, vackert designade arbetsplats.

den insuttna, slitna lokalen elva mil söder ut där jag jobbar annars känns trevligare. Där fikar alla med varandra skrattar och är ett team. här är allt så soft och elegant att jag känner hur jag håller på att smälta ini bakgrunden - ungefär som Woody Allen gjorde i filmen Zelig. Stod han vid en blommig soffa blev kostymen blommig. Hans rollkaraktär var expert på att INTE synas och det är fanimej jag också.

Av Marie - 1 september 2008 06:26

ska sitta i det stora landskapet i dag på allmänredaktionen, mitt bord heter familjered och jag känner mig som en myra. blääääääää

hoppas det går över när jag druckit min latte och läst tidningen. suck

bäst att väcka och klä på sonen, lasta kattburen jag skulle givit tillbaka till en av dotterns kompisar i går.

så fann jag även en film i ett skåp som jag lånade´/hyrde i januari LA vie en ROge. FAn också de tär väl minst en miljard i böter. hur kryper man sig ur något sådant här,,,har turen vänt eller vad fan är det eller är det bara tröghetslagen fan fan fan måste börja tänka positivt om saker igen.

positiv-positiv positiv. jag är en positivhalare med en apa på min axel.

så ja. nästan lite bättre

Presentation

Omröstning

Vilklen är Bästa åretom aktiviteterna?
 Att gå barfota i gräs
 Att gå barfota på grus
 Att gå barfota i gyttja
 Att trampa vindruvor barfota
 Att gå barfota i varm sand
 Att gå barfota i våt sand
 Att få maskrosor mellan tårna när man är nakenbarfota
 Att gå barfota på varm asfalt
 Att gå barfota på kall asfalt
 Att gå barfota på sn och is

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

arbetsgivare

Marie Buhrs CV med mera lösenordsskyddat


Ovido - Quiz & Flashcards